La farina de ciuró és ideal pels arrebossats, i també es sol emprar a les receptes veganes per substituir l'ou, de manera que podeu fer una truita de patata sense ou emprant aquesta farina.
Temps prep.5 minutsmins
Temps cocció20 minutsmins
Temps repòs30 minutsmins
Temps total55 minutsmins
Course: Bàsics
Tipus: Thermomix, Vegetariana, Vegana
Servings: 500g
Ingredients
500gciurons cruus
Instruccions
Posau els ciurons dins el tassó i pitjau durant 2 segons el botó de turbo.
Programau 30 segons / velocitat progressiva 5-7-10 per fer la farina. Baixau amb l'espàtula la que s'hagi quedat aferrada pels costats.
Torrau-la programant 20 minuts / 100º / vel. 5, sense el tassonet, perquè s'evapori millor la humitat. Si trobau que fa pols podeu posar un pedaç net damunt de la tapadora.
Escampau la farina dins d'un recipient pla i gros perquè refredi. Deixau-la així entre 15 i 30 minuts.
Quan hagi refredat tornau-la a posar dins el tassó i programau de nou 30 segons / velocitat progressiva 5-7-10. Conservau-la dins pots de vidre ben tancats.